Limit jednoczesnych odtworzeń

Limit jednoczesnych odtworzeń

W trakcie korzystania z TVN24+ widzisz komunikat "Osiągnięto limit jednoczesnych odtworzeń". Oznacza to, że na Twoim koncie odtwarzane są jednocześnie już 2 materiały i próba oglądania kolejnego nie będzie możliwa.

Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Wyłącz inne odtwarzane materiały. Przypominamy, że możesz odtwarzać 2 materiały jednocześnie.
    2. Odśwież stronę (wciśnij przycisk F5 -> wciśnij przycisk CTRL + R)
    3. Wyloguj i zaloguj się ponownie, następnie spróbuj odtworzyć materiał.

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Wyłącz inne odtwarzane materiały. Przypominamy, że możesz odtwarzać 2 materiały jednocześnie.
    2. Uruchom ponownie aplikację (ważne, aby nie działała ona w tle).
    3. Wyloguj i zaloguj się ponownie, następnie spróbuj odtworzyć materiał.

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Wyłącz inne odtwarzane materiały. Przypominamy, że możesz odtwarzać 2 materiały jednocześnie.
    2. Całkowicie zamknij aplikację TVN24, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Wyloguj i zaloguj się ponownie, następnie spróbuj odtworzyć materiał.

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
0% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: