Limit jednoczesnych odtworzeń
W trakcie korzystania z TVN24+ widzisz komunikat "Osiągnięto limit jednoczesnych odtworzeń". Oznacza to, że na Twoim koncie odtwarzane są jednocześnie już 2 materiały i próba oglądania kolejnego nie będzie możliwa.
Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Wyłącz inne odtwarzane materiały. Przypominamy, że możesz odtwarzać 2 materiały jednocześnie.
- Odśwież stronę (wciśnij przycisk F5 -> wciśnij przycisk CTRL + R)
- Wyloguj i zaloguj się ponownie, następnie spróbuj odtworzyć materiał.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Wyłącz inne odtwarzane materiały. Przypominamy, że możesz odtwarzać 2 materiały jednocześnie.
- Uruchom ponownie aplikację (ważne, aby nie działała ona w tle).
- Wyloguj i zaloguj się ponownie, następnie spróbuj odtworzyć materiał.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Wyłącz inne odtwarzane materiały. Przypominamy, że możesz odtwarzać 2 materiały jednocześnie.
- Całkowicie zamknij aplikację TVN24, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Wyloguj i zaloguj się ponownie, następnie spróbuj odtworzyć materiał.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.