Jak zmienić adres e-mail?
Konto TVN może być powiązane wyłącznie z jednym adresem e-mail - podanym w trakcie rejestracji.
Pamiętaj, że zmiana adresu e-mail nastąpi we wszystkich serwisach z kontem TVN.
-
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zmienić adres e-mail przypisany do Twojego konta TVN24 GO, możesz to zrobić jako zalogowany użytkownik w przeglądarce internetowej:
- Zaloguj się na https://tvn24.pl/plus.
- Wybierz Moje konto (prawy, górny róg) i przejdź do Edytuj dane.
- Przejdź proces podwójnej weryfikacji, uzupełnij dane do logowania raz jeszcze.
- Na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz kod autoryzacyjny. Przejdź do skrzynki mailowej, a następnie skopiuj kod znajdujący się w wiadomości.
- Wróć do strony serwisu TVN24+ i wklej lub przepisz przesłany kod we wskazane pole, a następnie kliknij Przejdź do serwisu.
- Po zalogowaniu do strony Konto TVN, w sekcji MOJE DANE możesz edytować informacje dotyczące swojego konta. Kliknij ikonę ołówka obok adresu e-mail, który chcesz zmienić.
- Dwukrotnie wpisz nowy adres e-mail (nie ma możliwości wklejenia skopiowanego wcześniej adresu) i zatwierdź zmianę. (W tym miejscu możesz także zaznaczyć, że chcesz wylogować wszystkie urządzenia z tego konta.)
- Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem, który jest ważny przez 20 minut. Potwierdzić poprawność nowego adresu, klikajac w link.
Na stary adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem wprowadzonej zmiany.
❕ Jeśli nie wnioskowałeś o zmianę adresu e-mail, a otrzymałeś powiadomienie - jak najszybciej zgłoś nam niepożądaną aktywność na swoim koncie TVN na pomoc@tvn24.pl
Po zmianie możesz się zalogować na swoje konto, korzystając z nowego adresu e-mail. -
Straciłeś dostęp do swojej skrzynki odbiorczej adresu e-mail, do którego przypisane jest konto TVN24+?
Jeśli nie posiadasz aktywnej usługi, załóż nowe konto - pamiętaj, aby podczas rejestracji użyć adresu e-mail, do którego masz dostęp.W przypadku utracenia dostępu do konta z aktywną subskrypcją lub podania niepoprawnego adresu e-mail podczas rejestracji, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@tvn24.pl zawierającej:
• adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie TVN24+ (TVN24 GO)
• potwierdzenie ostatniej płatności za usługę, wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
• uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.