Kod błędu NU/A/OR
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd NU/A/OR na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił problem z odtworzeniem materiału.
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Uruchom materiał ponownie
- Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie.
- Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu lub w przeglądarce
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł: