Kod błędu NU/E/OR
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd NU/E/OR na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że wystąpił problem z uruchomieniem materiału.
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Sprawdź swoje połączenie internetowe.
- Uruchom ponownie sieć domową:
- Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund
- Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać
- Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis TVN24+.
- Wyłącz TV z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
- Przywróć ustawienia fabryczne routera.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Uruchom ponownie materiał.
- Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie.
- Wymuś zatrzymanie aplikacji.
- Sprawdź, czy możesz odtwarzać materiał na innym urządzeniu lub w przeglądarce.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.