Przekroczono limit odtwarzania wideo
W trakcie korzystania z TVN24+ widzisz planszę z poniższym komunikatem?
Wystąpił problem z odtworzeniem materiału
Spróbuj odświeżyć stronę. Jeśli problem będzie się utrzymywał, upewnij się, że nie korzystasz z usługi na więcej niż 2 urządzeniach jednocześnie.
Komunikat ten zazwyczaj oznacza, że materiał został uruchomiony na zbyt wielu urządzeniach.
Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
Aby uzyskać najlepszą jakość oglądania, zalecamy korzystanie z przeglądarek Google Chrome lub Firefox w najnowszej wersji.
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Przetestuj usługę.
- Odśwież stronę:
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R
- Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock Plus, uBlock Origin (dowiedz się więcej).
- Wyczyść pamięć przeglądarki (dowiedz się więcej).
- Uruchom ponownie przeglądarkę.
- Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki.
- Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki.
- Uruchom ponownie komputer.
- Uruchom ponownie sieć domową:
- Odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
- włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
- odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał
- Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Przetestuj usługę.
- Uruchom ponownie aplikację (ważne, aby nie działała ona w tle).
- Upewnij się, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy materiał działa na innym urządzeniu lub w przeglądarce internetowej.
- Uruchom ponownie sieć domową:
- Odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
- włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
- odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał
- Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje.
Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.