Przekroczono limit odtwarzania wideo

Przekroczono limit odtwarzania wideo

W trakcie korzystania z TVN24+ widzisz planszę z poniższym komunikatem? 

Wystąpił problem z odtworzeniem materiału
Spróbuj odświeżyć stronę. Jeśli problem będzie się utrzymywał, upewnij się, że nie korzystasz z usługi na więcej niż 2 urządzeniach jednocześnie.

Komunikat ten zazwyczaj oznacza, że materiał został uruchomiony na zbyt wielu urządzeniach.

Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

 

  • Aby uzyskać najlepszą jakość oglądania, zalecamy korzystanie z przeglądarek  Google Chrome lub Firefox w najnowszej wersji.

    1. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Przetestuj usługę.
    2. Odśwież stronę:
      • wciśnij przycisk F5
      • wciśnij przycisk CTRL + R
    3. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock Plus, uBlock Origin (dowiedz się więcej).
    4. Wyczyść pamięć przeglądarki (dowiedz się więcej).
    5. Uruchom ponownie przeglądarkę.
    6. Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki.
    7. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki.
    8. Uruchom ponownie komputer.
    9. Uruchom ponownie sieć domową:
      • Odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
      • włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
      • odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał
    10. Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje.

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Przetestuj usługę.
    2. Uruchom ponownie aplikację (ważne, aby nie działała ona w tle).
    3. Upewnij się, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
    4. Sprawdź, czy materiał działa na innym urządzeniu lub w przeglądarce internetowej.
    5. Uruchom ponownie sieć domową:
      • Odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
      • włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
      • odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał
    6. Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje.

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
0% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: