Kod błędu BR/T/ED

Kod błędu BR/T/ED

Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd BR/T/ED na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że wybrany materiał nie jest obecnie dostępny.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Wyłącz TV z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
    2. Sprawdź, czy możesz uruchomić materiał na innym urządzeniu.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Uruchom aplikację ponownie (wyłącz i włącz ją ponownie)
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
50% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Podobne pytania
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: