Nie mam dostępu do swojego konta TVN24+
Nie możesz się zalogować? Wybierz problem, który może mieć wpływ na brak dostępu i postępuj zgodnie ze wskazówkami:
-
Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto TVN24+, możesz skorzystać z przycisku Zapomniałem hasła, by je zresetować.
- Wejdź na https://tvn24.pl/plus
- Wybierz Zaloguj się (górny, prawy róg strony)
- Wybierz zapisane konto lub Użyj innego konta.
- Następnie kliknij Zapomniałem hasła
- Postępuj zgodnie z zaleceniami na ekranie, by zresetować hasło.
-
Utraciłeś dostęp do skrzynki pocztowej, a masz aktywną subskrypcję?
Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@tvn24.pl zawierającej:- adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie TVN24+ (kiedyś TVN24GO);
- nowy adres e-mail, na który ma zostać przeniesiona aktywna usługa;
- potwierdzenie ostatniej płatności za usługę, wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
- uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).
Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.
-
Jeśli masz problem z zalogowaniem:
- Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji TVN24.
- Upewnij się, że dane, którymi próbujesz się zalogować, są poprawne. Dodatkowo sprawdź, czy nie masz włączonego CapsLocka na swojej klawiaturze – jest to bardzo ważne podczas logowania, a zwłaszcza wpisywanie hasła, ponieważ nasz system rozpoznaje i rozróżnia wielkie i małe litery w haśle.
Wykupiłeś subskrypcję, jednak po zalogowaniu do konta nie jest ona widoczna?
Upewnij się, że logujesz się na prawidłowe konto. Jeśli nie możesz znaleźć swojej subskrypcji, kliknij tutaj i sprawdź nasze rekomendacje.Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiązały Twojego problemu, skontaktuj się z nami przy pomocy formularza kontaktowego. Opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim urządzeniu nie masz dostępu do swojego konta.