Nie mam dostępu do swojego konta TVN24 GO
Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto TVN24 GO, masz możliwość zmiany hasła w każdej chwili (w ten sposób możesz także wylogować się ze wszystkich urządzeń, wybierając tę opcję podczas aktualizowania hasła).
Utraciłeś dostęp do skrzynki pocztowej, a masz aktywną subskrypcję?
Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@tvn24.pl zawierającej:
- adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie TVN24 GO;
- nowy adres e-mail, na który ma zostać przeniesiona aktywna usługa;
- potwierdzenie ostatniej płatności za usługę wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
- uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).
Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.
Wykupiłeś subskrypcję, jednak po zalogowaniu do konta nie jest ona widoczna?
Upewnij się, że logujesz się na prawidłowe konto. Jeśli nie możesz znaleźć swojej subskrypcji, kliknij tutaj i sprawdź nasze rekomendacje.
Podobne pytania