Nie mam dostępu do swojego konta TVN24+

Nie mam dostępu do swojego konta TVN24+

Nie możesz się zalogować? Wybierz problem, który może mieć wpływ na brak dostępu i postępuj zgodnie ze wskazówkami:

  • Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto TVN24+, możesz skorzystać z przycisku Zapomniałem hasła, by je zresetować.

    1. Wejdź na https://tvn24.pl/plus
    2. Wybierz Zaloguj się (górny, prawy róg strony)
    3. Wybierz zapisane konto lub Użyj innego konta.
    4. Następnie kliknij Zapomniałem hasła
    5. Postępuj zgodnie z zaleceniami na ekranie, by zresetować hasło.

  • Utraciłeś dostęp do skrzynki pocztowej, a masz aktywną subskrypcję?
    Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@tvn24.pl zawierającej:

    • adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie TVN24+ (kiedyś TVN24GO);
    • nowy adres e-mail, na który ma zostać przeniesiona aktywna usługa;
    • potwierdzenie ostatniej płatności za usługę, wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
    • uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).

    Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.

  • Jeśli masz problem z zalogowaniem: 

    1. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji TVN24. 
    2. Upewnij się, że dane, którymi próbujesz się zalogować, są poprawne. Dodatkowo sprawdź, czy nie masz włączonego CapsLocka na swojej klawiaturze – jest to bardzo ważne podczas logowania, a zwłaszcza wpisywanie hasła, ponieważ nasz system rozpoznaje i rozróżnia wielkie i małe litery w haśle.

    Wykupiłeś subskrypcję, jednak po zalogowaniu do konta nie jest ona widoczna?
    Upewnij się, że logujesz się na prawidłowe konto. Jeśli nie możesz znaleźć swojej subskrypcji, kliknij tutaj i sprawdź nasze rekomendacje. 

     

    Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiązały Twojego problemu, skontaktuj się z nami przy pomocy formularza kontaktowego. Opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim urządzeniu nie masz dostępu do swojego konta. 

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
6% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: