Nie mam dostępu do swojego konta TVN24 GO

Nie mam dostępu do swojego konta TVN24 GO

Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto TVN24 GO, masz możliwość zmiany hasła w każdej chwili (w ten sposób możesz także wylogować się ze wszystkich urządzeń, wybierając tę opcję podczas aktualizowania hasła).

Utraciłeś dostęp do skrzynki pocztowej, a masz aktywną subskrypcję?

Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@tvn24.pl zawierającej:

  • adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie TVN24 GO;
  • nowy adres e-mail, na który ma zostać przeniesiona aktywna usługa;
  • potwierdzenie ostatniej płatności za usługę wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
  • uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).

Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.

 

Wykupiłeś subskrypcję, jednak po zalogowaniu do konta nie jest ona widoczna?

Upewnij się, że logujesz się na prawidłowe konto. Jeśli nie możesz znaleźć swojej subskrypcji, kliknij tutaj i sprawdź nasze rekomendacje. 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
7% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: