Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Nie mam dostępu do swojego konta TVN24 GO

Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto TVN24 GO, masz możliwość zmiany hasła w każdej chwili (w ten sposób możesz także wylogować się ze wszystkich urządzeń, wybierając tę opcję podczas aktualizowania hasła).

Utraciłeś dostęp do skrzynki pocztowej, a masz aktywną subskrypcję?

Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@tvn24.pl zawierającej:

  • adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie TVN24 GO;
  • nowy adres e-mail, na który ma zostać przeniesiona aktywna usługa;
  • potwierdzenie ostatniej płatności za usługę wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
  • uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).

Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.