504 - Wystąpił błąd

504 - Wystąpił błąd

Błąd 504 może wystąpić w związku z korzystaniem z serwisu TVN24GO na starych systemach operacyjnych / niewspieranych urządzeniach / nieaktualizowanych przeglądarkach internetowych lub wynika z ustawień przeglądarki (blokowania treści chronionych przez ustawienia przeglądarki).

W przypadku wystąpienia tego błędu rekomendujemy aktualizację systemu do najnowszej wersji, korzystanie z przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge lub zmianę urządzenia (nie wspieramy przeglądarki Internet Explorer oraz Samsung Browser).

Sprawdź, na jakich urządzeniach i systemach operacyjnych jest dostępny serwis TVN24GO.

 

Jeśli aktualizacja lub zmiana przeglądarki na komputerze nie pomaga, możesz zmienić jej ustawienia:

Google Chrome: Ustawienia (rozwiń listę w prawym górnym rogu przeglądarki) > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryn > Dodatkowe ustawienia treści > Identyfikatory treści chronionych > Zezwól na odtwarzanie oraz na używanie identyfikatorów treści chronionych.

Mozilla Firefox: Ustawienia (rozwiń listę w prawym górnym rogu przeglądarki) > (Ogólne) Treści DRM (Digital Rights Management) > Zaznacz checkbox (wyraź zgodę na odtwarzanie treści chronionych przez DRM).

Opera: Przejdź do pełnych ustawień przeglądarki > Zaawansowane > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryny > Dodatkowe ustawienia treści > Identyfikatory treści chronionych > Zaznacz: Strony mogą używać identyfikatorów do odtwarzania treści chronionych.

Jeśli aktualizacja lub zmiana przeglądarki na telefonie nie pomaga, możesz zmienić jej ustawienia:

Google Chrome: Ustawienia > Ustawienia witryn > Treść chroniona > Dopuszczone

Mozilla Firefox: Ustawienia > Uprawnienia witryn > Treści chronione przez DRM > Dozwolone

Opera: Ustawienia > Prywatność > Ustawienia witryny > Zawartość chroniona > Zezwalaj

Jeśli błąd nadal występuje, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
17% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: