Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

504 - Wystąpił błąd

Błąd 504 wynika z blokowania treści chronionych przez ustawienia przeglądarki.

W przypadku wystąpienia tego błędu na telefonie rekomendujemy zmianę domyślnej przeglądarki na Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge (najnowszą wersję lub jedną z dwóch poprzedzających), Safari (wersja wyższa niż 10.0) lub aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji. Jeśli korzystasz z komputera, zmień ustawienia swojej w przeglądarce:

Google Chrome: Ustawienia (rozwiń listę w prawym górnym rogu przeglądarki) > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryn > Dodatkowe ustawienia treści > Identyfikatory treści chronionych > Zezwól na odtwarzanie oraz na używanie identyfikatorów treści chronionych.

Mozilla Firefox: Ustawienia (rozwiń listę w prawym górnym rogu przeglądarki) > (Ogólne) Treści DRM (Digital Rights Management) > Zaznacz checkbox (wyraź zgodę na odtwarzanie treści chronionych przez DRM).

Opera: Przejdź do pełnych ustawień przeglądarki > Zaawansowane > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryny > Dodatkowe ustawienia treści > Identyfikatory treści chronionych > Zaznacz: Strony mogą używać identyfikatorów do odtwarzania treści chronionych.

Jeśli aktualizacja lub zmiana przeglądarki na telefonie nie pomaga, możesz zmienić jej ustawienia:

Google Chrome: Ustawienia > Ustawienia witryn > Treść chroniona > Dopuszczone

Mozilla Firefox: Ustawienia > Uprawnienia witryn > Treści chronione przez DRM > Dozwolone

Opera: Ustawienia > Prywatność > Ustawienia witryny > Zawartość chroniona > Zezwalaj

Jeśli błąd nadal występuje, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
100% osób uznało odpowiedź za pomocną.