Jak dodać płatność za subskrypcję do rachunku operatora komórkowego Play?

Jak dodać płatność za subskrypcję do rachunku operatora komórkowego Play?

W TVN24 GO możesz rozliczać swój pakiet z operatorem sieci komórkowej Play. Wystarczy, że wybierzesz taką opcję płatności w serwisie TVN24 GO. Oferta jest przeznaczona dla abonentów operatora Play.

Subskrypcję TVN24 GO możesz dodać do rachunku operatora sieci komórkowej Play w kilku krokach:

KROK 1. Wejdź na https://tvn24.pl/go/ i zaloguj się na swoje konto. Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz w łatwy sposób się zarejestrować – instrukcję znajdziesz tutaj.

KROK 2. Jako zalogowany użytkownik przejdź do zakładki SUBSKRYBUJ (lub kliknij tutaj) i wybierz interesującą Cię ofertę.

KROK 3. Wybierz okres dostępu, następnie metodę płatności - rachunkiem Play i kliknij Podsumowanie i płatność.

KROK 4. Zaakceptuj niezbędne Zgody formalne

KROK 5. Wpisz swój numer telefonu, na który otrzymasz PIN potrzebny do potwierdzenia zamówienia. Następnie kliknij Dalej. Pamiętaj, że numer telefonu musi być zarejestrowany w sieci Play. Otrzymasz kod PIN w wiadomości SMS na podany numer telefonu. Wpisz go we wskazane pole.Udało Ci się aktywować subskrypcję w serwisie TVN24 GO!

Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji, możesz to zrobić w zakładce MOJE DANE (sprawdź tutaj, jak to zrobić) lub przez wysłanie wiadomości SMS z numeru telefonu przypisanego do subskrypcji TVN24 GO o treści STOP TVN24 GO pod numer 80555.

Pamiętaj, że operator sieci Play nakłada limit na łączną kwotę obciążeń dodatkowych przypisanych do Twojego podstawowego rachunku. Jeśli podczas próby dodania jednej z usług dostępnych w serwisie widzisz informację o przekroczonym limicie / konieczności wybrania innej usługi, o ile to możliwe, wybierz tańszą subskrypcję lub skorzystaj z innej metody płatności.

Subskrybujesz już TVN24 GO i chcesz dodać opłatę do rachunku operatora sieci Play? Najpierw musisz zrezygnować z aktualnego pakietu / poczekać na jego wygaśnięcie, a następnie wykupić nowy. Cena usługi będzie zgodna z aktualną ofertą sklepu. Nie ma natomiast możliwości dodania płatności do rachunku Play do wcześniej wykupionej usługi.


Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
43% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: