Jak mogę zmienić adres e-mail mojego konta?

Konto TVN może być powiązane wyłącznie z jednym adresem e-mail - podanym w trakcie rejestracji.

Pamiętaj, że zmiana adresu e-mail nastąpi we wszystkich serwisach z kontem TVN.

 

  • Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zmienić adres e-mail przypisany do Twojego konta TVN24 GO, możesz to zrobić jako zalogowany użytkownik w przeglądarce internetowej:

    KROK 1. Kliknij w awatar znajdujący się po prawej stronie ekranu i wybierz Edytuj dane.

    KROK 2. Wybierz konto, na którym chcesz się zalogować i wpisz ponownie hasło, jeśli to konieczne.

    KROK 3. Na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz kod autoryzacyjny. Zaloguj się do swojej poczty, a następnie skopiuj kod znajdujący się w wiadomości.

    KROK 4. Wróć do strony Player w klej lub przepisz przesłany kod we wskazane pole, a następnie kliknij w „Przejdź do serwisu”.

    KROK 5. Udało Ci się poprawnie zalogować do strony Konto TVN. W sekcji MOJE DANE możesz edytować informacje dotyczące swojego konta. Kliknij w ikonę ołówka obok adresu e-mail, który chcesz zmienić.

    KROK 6. Dwukrotnie wpisz nowy adres e-mail (nie ma możliwości wklejenia skopiowanego wcześniej adresu) i zatwierdź zmianę.

    W tym miejscu możesz także zaznaczyć, że chcesz wylogować wszystkie urządzenia z tego konta.

    KROK 7. Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem, który jest ważny przez 20 minut. Kliknij w niego, aby potwierdzić poprawność nowego adresu.

    Na stary adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem wprowadzonej zmiany.

    Jeśli nie wnioskowałeś o zmianę adresu e-mail, a otrzymałeś powiadomienie - jak najszybciej zgłoś nam niepożądaną aktywność na swoim koncie TVN na pomoc@tvn24.pl

    Po zmianie możesz się zalogować na swoje konto, korzystając z nowego adresu e-mail

  • Straciłeś dostęp do swojej skrzynki odbiorczej adresu e-mail, do którego przypisane jest konto TVN24GO?
    Jeśli nie posiadasz aktywnej usługi, załóż nowe konto - pamiętaj, aby podczas rejestracji użyć adresu e-mail, do którego masz dostęp.

    W przypadku utracenia dostępu do konta z aktywną subskrypcją lub podania niepoprawnego adresu e-mail podczas rejestracji, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@tvn24.pl zawierającej:

    • adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie TVN24GO
    • potwierdzenie ostatniej płatności za usługę wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
    • uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).

    Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: