Jak mogę zmienić adres e-mail mojego konta?

Jak mogę zmienić adres e-mail mojego konta?

Konto TVN może być powiązane wyłącznie z jednym adresem e-mail - podanym w trakcie rejestracji.

Pamiętaj, że zmiana adresu e-mail nastąpi we wszystkich serwisach z kontem TVN.

 

  • Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zmienić adres e-mail przypisany do Twojego konta TVN24 GO, możesz to zrobić jako zalogowany użytkownik w przeglądarce internetowej:

    KROK 1. Kliknij w awatar znajdujący się po prawej stronie ekranu i wybierz Edytuj dane.

    KROK 2. Wybierz konto, na którym chcesz się zalogować i wpisz ponownie hasło, jeśli to konieczne.

    KROK 3. Na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz kod autoryzacyjny. Zaloguj się do swojej poczty, a następnie skopiuj kod znajdujący się w wiadomości.

    KROK 4. Wróć do strony Player w klej lub przepisz przesłany kod we wskazane pole, a następnie kliknij w „Przejdź do serwisu”.

    KROK 5. Udało Ci się poprawnie zalogować do strony Konto TVN. W sekcji MOJE DANE możesz edytować informacje dotyczące swojego konta. Kliknij w ikonę ołówka obok adresu e-mail, który chcesz zmienić.

    KROK 6. Dwukrotnie wpisz nowy adres e-mail (nie ma możliwości wklejenia skopiowanego wcześniej adresu) i zatwierdź zmianę.

    W tym miejscu możesz także zaznaczyć, że chcesz wylogować wszystkie urządzenia z tego konta.

    KROK 7. Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem, który jest ważny przez 20 minut. Kliknij w niego, aby potwierdzić poprawność nowego adresu.

    Na stary adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem wprowadzonej zmiany.

    Jeśli nie wnioskowałeś o zmianę adresu e-mail, a otrzymałeś powiadomienie - jak najszybciej zgłoś nam niepożądaną aktywność na swoim koncie TVN na pomoc@tvn24.pl

    Po zmianie możesz się zalogować na swoje konto, korzystając z nowego adresu e-mail

  • Straciłeś dostęp do swojej skrzynki odbiorczej adresu e-mail, do którego przypisane jest konto TVN24+?
    Jeśli nie posiadasz aktywnej usługi, załóż nowe konto - pamiętaj, aby podczas rejestracji użyć adresu e-mail, do którego masz dostęp.

    W przypadku utracenia dostępu do konta z aktywną subskrypcją lub podania niepoprawnego adresu e-mail podczas rejestracji, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@tvn24.pl zawierającej:

    • adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie TVN24+ (TVN24 GO)
    • potwierdzenie ostatniej płatności za usługę wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
    • uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).

    Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
14% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: