Jak mogę zmienić adres e-mail mojego konta?
Konto TVN może być powiązane wyłącznie z jednym adresem e-mail - podanym w trakcie rejestracji.
Pamiętaj, że zmiana adresu e-mail nastąpi we wszystkich serwisach z kontem TVN.
-
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zmienić adres e-mail przypisany do Twojego konta TVN24 GO, możesz to zrobić jako zalogowany użytkownik w przeglądarce internetowej:
KROK 1. Kliknij w awatar znajdujący się po prawej stronie ekranu i wybierz Edytuj dane.
KROK 2. Wybierz konto, na którym chcesz się zalogować i wpisz ponownie hasło, jeśli to konieczne.
KROK 3. Na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz kod autoryzacyjny. Zaloguj się do swojej poczty, a następnie skopiuj kod znajdujący się w wiadomości.
KROK 4. Wróć do strony Player w klej lub przepisz przesłany kod we wskazane pole, a następnie kliknij w „Przejdź do serwisu”.
KROK 5. Udało Ci się poprawnie zalogować do strony Konto TVN. W sekcji MOJE DANE możesz edytować informacje dotyczące swojego konta. Kliknij w ikonę ołówka obok adresu e-mail, który chcesz zmienić.
KROK 6. Dwukrotnie wpisz nowy adres e-mail (nie ma możliwości wklejenia skopiowanego wcześniej adresu) i zatwierdź zmianę.
W tym miejscu możesz także zaznaczyć, że chcesz wylogować wszystkie urządzenia z tego konta.
KROK 7. Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem, który jest ważny przez 20 minut. Kliknij w niego, aby potwierdzić poprawność nowego adresu.
Na stary adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem wprowadzonej zmiany.
Jeśli nie wnioskowałeś o zmianę adresu e-mail, a otrzymałeś powiadomienie - jak najszybciej zgłoś nam niepożądaną aktywność na swoim koncie TVN na pomoc@tvn24.pl
Po zmianie możesz się zalogować na swoje konto, korzystając z nowego adresu e-mail
-
Straciłeś dostęp do swojej skrzynki odbiorczej adresu e-mail, do którego przypisane jest konto TVN24GO?
Jeśli nie posiadasz aktywnej usługi, załóż nowe konto - pamiętaj, aby podczas rejestracji użyć adresu e-mail, do którego masz dostęp.W przypadku utracenia dostępu do konta z aktywną subskrypcją lub podania niepoprawnego adresu e-mail podczas rejestracji, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@tvn24.pl zawierającej:
• adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie TVN24GO
• potwierdzenie ostatniej płatności za usługę wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
• uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.