Problem połączenia internetowego
Aby sprawnie korzystać i oglądać materiały dostępne w TVN 24 go niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości jednak nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD)
Nie jesteś pewny czy Twój internet spełnia minimalne wymagania? Wykonaj nasz Test zgodności!
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA
- Odśwież stronę TVN24.pl/go: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu tvn24.pl/go, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
- Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
- Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem.
SMART TV
- Całkowicie zamknij aplikację TVN24 GO, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji.
- Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
- Wyłącz telewizor. Poczekaj co najmniej 3 minuty, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację TVN24 GO.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24 GO. Jeśli dostępna jest aktualizacja aplikacji, zainstaluj ją.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze, Zaktualizuj system w razie konieczności.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale wystąpił problem. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.