Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Problem połączenia internetowego

Aby sprawnie korzystać i oglądać materiały dostępne w TVN 24 go niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości jednak nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD)

Nie jesteś pewny czy Twój internet spełnia minimalne wymagania? Wykonaj nasz Test zgodności!

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

 

PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA

  1. Odśwież stronę TVN24.pl/go: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r 
  2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu tvn24.pl/go, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
  3. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
  4. Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem.

SMART TV

  1. Całkowicie zamknij aplikację TVN24 GO, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
  2. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji.
  3. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
  4. Wyłącz telewizor. Poczekaj co najmniej 3 minuty, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację TVN24 GO.
  5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24 GO. Jeśli dostępna jest aktualizacja aplikacji, zainstaluj ją.
  6. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze,  Zaktualizuj system w razie konieczności. 

Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale wystąpił problem. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
16% osób uznało odpowiedź za pomocną.