Problem połączenia internetowego

Problem połączenia internetowego

Aby sprawnie korzystać i oglądać materiały dostępne w TVN24+ niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD)

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Wykonaj restart aplikacji (wyłącz i ponownie włącz).
    2. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis TVN24+.
    3. Wyłącz TV z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis TVN24+.
    2. Uruchom aplikację ponownie.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • Aby uzyskać najlepszą jakość oglądania, zalecamy korzystanie z przeglądarek  Google Chrome lub Firefox w najnowszej wersji.

    1. Odśwież stronę:
      • wciśnij przycisk F5
      • wciśnij przycisk CTRL + R
    2. Uruchom ponownie przeglądarkę
    3. Uruchom ponownie komputer
    4. Uruchom ponownie sieć domową:
      • odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
      • włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
      • odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał
    5. Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje

     

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim urządzeniu i materiale występuje oraz dołącz informacje debugowania - dowiedz się więcej). Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Uruchom ponownie aplikację (wyłącz i włącz ją ponownie)
    2. Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej aplikacji w sklepie Google lub Apple
    3. Sprawdź, czy materiał działa w przeglądarce internetowej
    4. Uruchom ponownie swoje urządzenie.
    5. Uruchom ponownie sieć domową:
      • odłącz zasilanie routera na ponad 30 sekund
      • włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
      • odśwież stronę i spróbuj ponownie uruchomić materiał
    6. Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuj.

     

    Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś komunikat o błędzie. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
14% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: