Subskrypcja w App Store - anulowanie
Subskrypcja w App Store umożliwia płatny dostęp do treści w aplikacji TVN24 GO. Jest odnawiana automatycznie, dopóki jej nie anulujesz.
Masz wykupiony dostęp do TVN24 GO na urządzeniu iOS i chcesz z niego zrezygnować? Zrobisz to w kilku krokach:
- Wybierz w swoim urządzeniu kolejno opcje Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko] > iTunes Store i App Store.
- Kliknij w swój identyfikator Apple ID u góry ekranu, a następnie wybierz opcję Pokaż Apple ID.
- Kliknij w opcję Subskrypcje i wybierz subskrypcję, którą chcesz zarządzać.
- Kliknij w opcję Anuluj subskrypcję, aby ją anulować.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji o anulowaniu płatności w App Store, przejdź do strony Support Apple
Chcesz złożyć reklamację dotyczącą subskrypcji wykupionej w App Store?
- Wybierz kolejno w swoim telefonie opcje Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko] > iTunes Store i App Store.
- Kliknij w swój identyfikator Apple ID u góry ekranu, a następnie wybierz opcję Pokaż Apple ID.
- Kliknij w opcję Historia zakupów i wybierz zakup, który chcesz zareklamować
- Kliknij Zgłoś problem
- Opis swój problem i wyślij zgłoszenie.
Jak złożyć reklamację za pomocą przeglądarki?
- Wejdź na stronę: reportaproblem.apple.com.
- Zaloguj się przez wprowadzenie swojego identyfikatora Apple ID i hasła przypisanego do Twojego konta.
- Znajdź na liście produktów ten, z którego chcesz zrezygnować, a następnie kliknij w przycisk Zgłoś/Zgłoś problem.
- Postępuj zgodnie z instrukcją wyświetloną na stronie – podaj powód zwrotu i prześlij zgłoszenie.
Nie widzisz przycisku Zgłoś/Zgłoś problem obok konkretnego produktu? Znajdź w swojej skrzynce e-mailowej potwierdzenie zakupu ze sklepu App Store. W wiadomości znajdź przycisk Zgłoś problem (znajduje się na dole potwierdzenia zakupu/faktury). Następnie postępuj zgodnie z instrukcją:
- Zaloguj się przez wprowadzenie swojego identyfikatora Apple ID i hasła przypisanego do Twojego konta.
- Postępuj zgodnie z instrukcją wyświetloną na stronie – podaj powód zwrotu i prześlij zgłoszenie.
Jeśli płatność za Twoje zamówienie jest wciąż przetwarzana lub zamówienie nie zostało przez Ciebie opłacone, nie możesz wystąpić o zwrot środków. W takiej sytuacji poczekaj na zaksięgowanie już dokonanej płatności lub opłać zamówienie, a następnie postępuj zgodnie z jedną z powyższych instrukcji.
Więcej informacji o reklamowaniu płatności w App Store znajdziesz na stronie Support Apple