Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Subskrypcja w App Store - anulowanie

Subskrypcja w App Store umożliwia płatny dostęp do treści w aplikacji TVN24 GO. Jest odnawiana automatycznie, dopóki jej nie anulujesz. 

Masz wykupiony dostęp do TVN24 GO na urządzeniu iOS i chcesz z niego zrezygnować? Zrobisz to w kilku krokach: 

  1. Wybierz w swoim urządzeniu kolejno opcje Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko] > iTunes Store i App Store.
  2. Kliknij w swój identyfikator Apple ID u góry ekranu, a następnie wybierz opcję Pokaż Apple ID.
  3. Kliknij w opcję Subskrypcje i wybierz subskrypcję, którą chcesz zarządzać.
  4. Kliknij w opcję Anuluj subskrypcję, aby ją anulować.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji o anulowaniu płatności w App Store, przejdź do strony Support Apple

 Chcesz złożyć reklamację dotyczącą subskrypcji wykupionej w App Store?

  1. Wybierz kolejno w swoim telefonie opcje Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko] > iTunes Store i App Store.
  2. Kliknij w swój identyfikator Apple ID u góry ekranu, a następnie wybierz opcję Pokaż Apple ID.
  3. Kliknij w opcję Historia zakupów i wybierz zakup, który chcesz zareklamować
  4. Kliknij Zgłoś problem
  5. Opis swój problem i wyślij zgłoszenie.

Jak złożyć reklamację za pomocą przeglądarki?

  1. Wejdź na stronę: reportaproblem.apple.com.
  2. Zaloguj się przez wprowadzenie swojego identyfikatora Apple ID i hasła przypisanego do Twojego konta.
  3. Znajdź na liście produktów ten, z którego chcesz zrezygnować, a następnie kliknij w przycisk Zgłoś/Zgłoś problem.
  4. Postępuj zgodnie z instrukcją wyświetloną na stronie – podaj powód zwrotu i prześlij zgłoszenie.

Nie widzisz przycisku Zgłoś/Zgłoś problem obok konkretnego produktu? Znajdź w swojej skrzynce e-mailowej potwierdzenie zakupu ze sklepu App Store. W wiadomości znajdź przycisk Zgłoś problem (znajduje się na dole potwierdzenia zakupu/faktury). Następnie postępuj zgodnie z instrukcją:

  1. Zaloguj się przez wprowadzenie swojego identyfikatora Apple ID i hasła przypisanego do Twojego konta.
  2. Postępuj zgodnie z instrukcją wyświetloną na stronie – podaj powód zwrotu i prześlij zgłoszenie.

Jeśli płatność za Twoje zamówienie jest wciąż przetwarzana lub zamówienie nie zostało przez Ciebie opłacone, nie możesz wystąpić o zwrot środków. W takiej sytuacji poczekaj na zaksięgowanie już dokonanej płatności lub opłać zamówienie, a następnie postępuj zgodnie z jedną z powyższych instrukcji.

Więcej informacji o reklamowaniu płatności w App Store znajdziesz na stronie Support Apple

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
40% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą TVN24 GO
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: