Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Subskrypcja w App Store - anulowanie

Subskrypcja w App Store umożliwia płatny dostęp do treści w aplikacji TVN24 GO. Jest odnawiana automatycznie, dopóki jej nie anulujesz. 

Masz wykupiony dostęp do TVN24 GO na urządzeniu iOS i chcesz z niego zrezygnować? Zrobisz to w kilku krokach: 

  1. Wybierz w swoim urządzeniu kolejno opcje Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko] > iTunes Store i App Store.
  2. Kliknij w swój identyfikator Apple ID u góry ekranu, a następnie wybierz opcję Pokaż Apple ID.
  3. Kliknij w opcję Subskrypcje i wybierz subskrypcję, którą chcesz zarządzać.
  4. Kliknij w opcję Anuluj subskrypcję, aby ją anulować.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji o anulowaniu płatności w App Store, przejdź do strony Support Apple

 Chcesz złożyć reklamację dotyczącą subskrypcji wykupionej w App Store? 

  1. Wybierz kolejno w swoim telefonie opcje Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko] > iTunes Store i App Store.
  2. Kliknij w swój identyfikator Apple ID u góry ekranu, a następnie wybierz opcję Pokaż Apple ID.
  3. Kliknij w opcję Historia zakupów i wybierz zakup, który chcesz zareklamować
  4. Kliknij Zgłoś problem
  5. Opis swój problem i wyślij zgłoszenie.

Więcej informacji o reklamowaniu płatności w App Store znajdziesz na stronie Support Apple

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą TVN24 GO
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: