Kod błędu VI/I/ED

Kod błędu VI/I/ED

Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd VI/I/ED na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że przekroczono limit urządzeń.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Sprawdź, czy nie masz uruchomionego tego materiału na innym urządzeniu.
    2. Usuń nieużywane urządzenia z listy urządzeń w zakładce Moje konto.
    3. Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie. 
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Upewnij się, czy aktualnie nie masz uruchomionego materiału na innych urządzeniach. Jeśli tak, wyłącz te, których nie używasz.
    2. Sprawdź liczbę przypisanych urządzeń do Twojego konta (Moje dane ➡ Aktywne sesje), usuń te, z których nie korzystasz.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
27% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: