Kod błędu VI/I/ED
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd VI/I/ED na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że przekroczono limit urządzeń.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Sprawdź, czy nie masz uruchomionego tego materiału na innym urządzeniu.
- Usuń nieużywane urządzenia z listy urządzeń w zakładce Moje konto.
- Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego TV.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Upewnij się, czy aktualnie nie masz uruchomionego materiału na innych urządzeniach. Jeśli tak, wyłącz te, których nie używasz.
- Sprawdź liczbę przypisanych urządzeń do Twojego konta (Moje dane ➡ Aktywne sesje), usuń te, z których nie korzystasz.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.