Kod błędu VI/I/ED
Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu VI/I/ED, oznacza to prawdopodobnie wygaśnięcie sesji wideo na wybranym materiale.
Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Przeglądarka komputerowa
- Odśwież stronę:
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R
2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.
3. Sprawdź czy aktualnie nie masz uruchomionego materiału na innych urządzeniach.
4. Sprawdź liczbę rozpoczętych sesji do Twojego konta, usuń te, z których nie korzystasz (zrobisz to po wejściu w zakładkę MOJE DANE).
Smart TV
1. Uruchom ponownie aplikację.
2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 10 sekund i włącz ponownie.
3. Uruchom ponownie połączenie internetowe.
4. W razie możliwości, korzystaj z innego połączenia internetowego.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.