Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu VI/I/ED

Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu VI/I/ED, oznacza to prawdopodobnie wygaśnięcie sesji wideo na wybranym materiale.

Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

Przeglądarka komputerowa 

  1. Odśwież stronę:
  • wciśnij przycisk F5
  • wciśnij przycisk CTRL + R

2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.

3. Sprawdź czy aktualnie nie masz uruchomionego materiału na innych urządzeniach.

4. Sprawdź liczbę przypisanych urządzeń do Twojego konta, usuń te z których nie korzystasz.

Smart TV

1. Uruchom ponownie aplikację.

2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 10 sekund i włącz ponownie.

3. Uruchom ponownie połączenie internetowe.

4. W razie możliwości, korzystaj z innego połączenia internetowego.

 

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
100% osób uznało odpowiedź za pomocną.