Kod błędu IT/O/ID
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd IT/O/ID na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że nie masz wykupionego pakietu lub stracił on ważność w momencie ładowania danego materiału.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Wyloguj się i zaloguj ponownie.
- Sprawdź, czy nadal masz aktywny pakiet.
- Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie.
- Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. w przeglądarce internetowej).
- Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Wyloguj się w aplikacji i zaloguj ponownie.
- Zweryfikuj posiadane pakiety na swoim koncie.
- Uruchom aplikację ponownie.
- Odłącz telewizor z zasilania na 5 min i uruchom go ponownie
- Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.