Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu IT/O/ID

Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu IT/O/ID, oznacza to, że prawdopodobnie wybrany materiał nie znajduje się w kupionym przez Ciebie pakiecie.

Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

Przeglądarka komputerowa

Jeśli masz wymagany pakiet, a błąd wciąż występuje:

  1. Odśwież stronę i uruchom ponownie przeglądarkę.
  2. Wyloguj się i zaloguj ponownie w serwisie.
  3. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania w naszym teście usługi.

Aplikacja mobilna

Zweryfikuj, czy posiadasz aktywny dostęp do TVN24 GO. Jeżeli masz aktywny dostęp a błąd nadal występuje:

  1. Wyłącz aplikację i włącz ponownie.
  2. Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji.

Smart TV

  1. Uruchom ponownie aplikację.
  2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 10 sekund i włącz ponownie.
  3. Uruchom ponownie połączenie internetowe.
  4. W razie możliwości, korzystaj z innego połączenia internetowego.
  5. Jeżeli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale pojawił się komunikat błędu.
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą TVN24 GO
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: