Kod błędu IT/O/ID
Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu IT/O/ID, oznacza to, że prawdopodobnie wybrany materiał nie znajduje się w kupionym przez Ciebie pakiecie.
Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Przeglądarka komputerowa
Jeśli masz wymagany pakiet, a błąd wciąż występuje:
- Odśwież stronę i uruchom ponownie przeglądarkę.
- Wyloguj się i zaloguj ponownie w serwisie.
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania w naszym teście usługi.
Aplikacja mobilna
Zweryfikuj, czy posiadasz aktywny dostęp do TVN24 GO. Jeżeli masz aktywny dostęp a błąd nadal występuje:
- Wyłącz aplikację i włącz ponownie.
- Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji.
Smart TV
- Uruchom ponownie aplikację.
- Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 10 sekund i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie połączenie internetowe.
- W razie możliwości, korzystaj z innego połączenia internetowego.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.