Kod błędu IT/O/ID

Kod błędu IT/O/ID

Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu IT/O/ID, oznacza to, że prawdopodobnie wybrany materiał nie znajduje się w kupionym przez Ciebie pakiecie.

Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

Przeglądarka komputerowa

Jeśli masz wymagany pakiet, a błąd wciąż występuje:

  1. Odśwież stronę i uruchom ponownie przeglądarkę.
  2. Wyloguj się i zaloguj ponownie w serwisie.
  3. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania w naszym teście usługi.

Aplikacja mobilna

Zweryfikuj, czy posiadasz aktywny dostęp do TVN24 GO. Jeżeli masz aktywny dostęp a błąd nadal występuje:

  1. Wyłącz aplikację i włącz ponownie.
  2. Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji.

Smart TV

  1. Uruchom ponownie aplikację.
  2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 10 sekund i włącz ponownie.
  3. Uruchom ponownie połączenie internetowe.
  4. W razie możliwości, korzystaj z innego połączenia internetowego.

 

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
19% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: