Kod błędu LI/T/TS
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd LI/T/TS na swoim telewizorze, może on wskazywać, że kanał nie jest dostępny.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Sprawdź, czy możesz odtworzyć materiał na innym urządzeniu (np. w przeglądarce internetowej na komputerze).
- Całkowicie zamknij aplikację TVN24, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego swojego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Odczekaj godzinę i spróbuj odtworzyć materiał.
- Sprawdź, czy możesz odtwarzać materiał na innym urządzeniu lub w przeglądarce.
- Uruchom aplikację ponownie.
- Wymuś zatrzymanie aplikacji.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.