Kod błędu AU/I/ED

Jeżeli pojawia się błąd AU/I/ED, prawdopodobnie jest on związany z koniecznością zalogowania się na Twoim koncie.

Aby rozwiązać problem, postępuj zgodnie z instrukcjami:

Przeglądarka komputera

  1. Zaloguj się.
  2. Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
  3. Uruchom ponownie przeglądarkę

Aplikacja mobilna 

  1. Zaloguj się w aplikacji TVN24 GO
  2. Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.

Aplikacja na telewizorze

  1. Wykonaj restart aplikacji (wyłącz i włącz ją ponownie).
  2. Wyloguj się i zaloguj ponownie.
  3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
  4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
32% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: