Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu AU/I/ED

Jeżeli pojawia się błąd AU/I/ED, prawdopodobnie jest on związany z koniecznością zalogowania się na Twoim koncie.

Aby rozwiązać problem, postępuj zgodnie z instrukcjami:

Przeglądarka komputera

  1. Zaloguj się.
  2. Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
  3. Uruchom ponownie przeglądarkę

Aplikacja mobilna 

  1. Zaloguj się w aplikacji TVN24 GO
  2. Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
86% osób uznało odpowiedź za pomocną.