Kod błędu AU/I/ED
Jeżeli pojawia się błąd AU/I/ED, prawdopodobnie jest on związany z koniecznością zalogowania się na Twoim koncie.
Aby rozwiązać problem, postępuj zgodnie z instrukcjami:
Przeglądarka komputera
- Zaloguj się.
- Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
- Uruchom ponownie przeglądarkę
Aplikacja mobilna
- Zaloguj się w aplikacji TVN24 GO
- Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
Aplikacja na telewizorze
- Wykonaj restart aplikacji (wyłącz i włącz ją ponownie).
- Wyloguj się i zaloguj ponownie.
- Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.