Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu AU/I/ED

Jeżeli pojawia się błąd AU/I/ED, prawdopodobnie jest on związany z koniecznością zalogowania się na Twoim koncie.

Aby rozwiązać problem, postępuj zgodnie z instrukcjami:

Przeglądarka komputera

  1. Zaloguj się.
  2. Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
  3. Uruchom ponownie przeglądarkę

Aplikacja mobilna 

  1. Zaloguj się w aplikacji TVN24 GO
  2. Jeżeli byłeś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
80% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą TVN24 GO
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: