Kod błędu AU/T/TS
Jeżeli pojawia się plansza z kodem błędu AU/T/TS, przyczyną może być problem z dostępnością plików audio dla wybranego przez Ciebie materiału.
Aby rozwiązać problem, postępuj zgodnie z instrukcjami:
Przeglądarka komputerowa
1. Odśwież stronę:
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R
2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ją ponownie
Aplikacja mobilna
- Uruchom ponownie aplikację (zamknij aplikację TVN24 GO i uruchom ją ponownie)
- Spróbuj innego połączenia internetowego
- Wyloguj i zaloguj się ponownie do aplikacji.
Smart TV
- Uruchom ponownie aplikację.
- Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 10 sekund i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie połączenie internetowe.
- W razie możliwości, korzystaj z innego połączenia internetowego.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.