Jak mogę skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta?

Jak mogę skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta?

Masz jakieś pytania? Chcesz zgłosić problem?

Skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub przez aplikację Messenger. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godzinach 8.00-23.00.

Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie, zadzwoń pod numer 22 444 77 79. Nasza infolinia działa od 9.00 do 21.00.

Jakie dane powinno zawierać zgłoszenie kierowane do Zespołu Obsługi Klienta?

  • adres e-mail, na który zarejestrowano konto,
  • nazwę pakietu lub usługi, której dotyczy zgłoszenie,
  • dokładny opis zgłaszanego problemu (tytuł materiału, rodzaj urządzenia, na którym występuje błąd)
  • w przypadku problemów technicznych, pomocne będzie przesłanie zrzutu ekranu z pojawiającym się problemem, jeśli korzystasz z przeglądarki - Kod serwisowy (przejdź na dół strony i kliknij w Kod serwisowy).

 

Dziękujemy za kontakt!

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
64% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: