Jak mogę skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta?
Masz jakieś pytania? Chcesz zgłosić problem?
Skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub przez aplikację Messenger. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godzinach 8.00-23.00.
Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie, zadzwoń pod numer 22 444 77 79. Nasza infolinia działa od 9.00 do 21.00.
Jakie dane powinno zawierać zgłoszenie kierowane do Zespołu Obsługi Klienta?
- adres e-mail, na który zarejestrowano konto,
- nazwę pakietu lub usługi, której dotyczy zgłoszenie,
- dokładny opis zgłaszanego problemu (tytuł materiału, rodzaj urządzenia, na którym występuje błąd)
- w przypadku problemów technicznych, pomocne będzie przesłanie zrzutu ekranu z pojawiającym się problemem, jeśli korzystasz z przeglądarki - Kod serwisowy (przejdź na dół strony i kliknij w Kod serwisowy).
Dziękujemy za kontakt!
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł: