Kod błędu EP/V/LE
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd EP/V/LE na swoim telewizorze, może on wskazywać, że funkcja bEPG (możliwość oglądania programów z przeszłości) lub wybrany materiał jest aktualnie niedostępny.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Zamknij i uruchom materiał ponownie.
- Całkowicie zamknij aplikację TVN24, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć
- Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Zamknij i uruchom materiał ponownie.
- Całkowicie zamknij aplikację TVN24, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.