Kod błędu EP/V/LE

Kod błędu EP/V/LE

Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd EP/V/LE na swoim telewizorze, może on wskazywać, że funkcja bEPG (możliwość oglądania programów z przeszłości) lub wybrany materiał jest aktualnie niedostępny.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

    1. Zamknij i uruchom materiał ponownie.
    2. Całkowicie zamknij aplikację TVN24, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć
    3. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Zamknij i uruchom materiał ponownie.
    2. Całkowicie zamknij aplikację TVN24, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była
pomocna?
28% osób uznało odpowiedź
za pomocną.
Kontakt
Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie
opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wiadomość e-mail
Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
Napisz do nas: