Kod błędu EP/V/LE
Jeżeli na ekranie Twojego komputera pojawia się komunikat z kodem błędu EP/V/LE, zazwyczaj przyczyną jest niedostępność funkcji bEPG (możliwość oglądania programów z przeszłości) na wybranym materiale.
Aby rozwiązać problem, postępuj zgodnie z instrukcjami:
Przeglądarka komputerowa
1. Odśwież stronę:
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R
2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.