Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu EP/V/LE

Jeżeli na ekranie Twojego komputera pojawia się komunikat z kodem błędu EP/V/LE, zazwyczaj przyczyną jest niedostępność funkcji bEPG (możliwość oglądania programów z przeszłości) na wybranym materiale. 

Aby rozwiązać problem, postępuj zgodnie z instrukcjami:

Przeglądarka komputerowa

1. Odśwież stronę:

  • wciśnij przycisk F5
  • wciśnij przycisk CTRL + R

2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

 
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
38% osób uznało odpowiedź za pomocną.