Kod błędu GE/E/IC
Aby rozwiązać ten problem, skorzystaj z poniższych instrukcji.
Przeglądarka komputerowa
1. Odśwież stronę:
-
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R
- Wyczyść pamięć przeglądarki:
- link do artykułu
- uruchom ponownie przeglądarkę.
- Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki, rekomendowaną przeglądarką jest Google Chrome.
- Sprawdź czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki
- Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock
- Uruchom ponownie komputer
- Uruchom ponownie sieć domową:
a. odłącz zasilanie rutera na ponad 30 sekund
b. włącz ruter i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
c. Odśwież tvn24.pl/go i spróbuj ponownie uruchomić materiał.
Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje. - Sprawdź czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Zrób test zgodności.
Aplikacja mobilna
- Uruchom ponownie aplikację (zamknij aplikację TVN24 GO i uruchom ją ponownie)
- Wyloguj i zaloguj się ponownie do aplikacji.
- Uruchom ponownie urządzenie - wyłącz telefon lub tablet i uruchom go ponownie, a następnie spróbuj jeszcze raz uruchomić aplikację TVN24 GO.
- Wyczyść dane aplikacji TVN24 GO. Sprawdź instrukcję czyszczenia pamięci aplikacji.
- Spróbuj innego połączenia internetowego.
- Zainstaluj ponownie aplikację TVN24 GO.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.