Kod błędu IN/S/ED

Jeżeli pojawiła się plansza z błędem IN/S/ED, w aplikacji wystąpił błąd związany z brakiem połączenia z internetem. 

Aby rozwiązać ten problem, skorzystaj z poniższych instrukcji.

Przeglądarka komputerowa

KROK 1. Odśwież stronę:

  • wciśnij przycisk F5
  • wciśnij przycisk CTRL + R.

KROK 2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.
KROK 3. Sprawdź, czy masz aktywne połączenie z internetem
KROK 4. Sprawdź czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. Przejdź na stronę testu zgodności
KROK 5. Uruchom ponownie sieć domową:

  • odłącz zasilanie rutera na ponad 30 sekund
  • włącz ruter i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
  • odśwież stronę tvn24.pl/go i spróbuj ponownie uruchomić materiał
  • jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje.

KROK 6. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki, rekomendujemy Google Chrome.
KROK 7. Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki.
KROK 8. Wyłącz program blokujący reklamy, np. Adblock.
KROK 9. Uruchom ponownie komputer.

Aplikacja mobilna

KROK 1. Spróbuj skorzystać z innego połączenia internetowego.
KROK 2. Uruchom ponownie aplikację (zamknij aplikację TVN24 GO i uruchom ją ponownie).
KROK 3. Uruchom ponownie urządzenie - wyłącz telefon lub tablet i uruchom go ponownie, a następnie spróbuj ponownie otworzyć aplikację TVN24
KROK 4. Wyczyść dane aplikacji TVN24 GO - zapoznaj się z instrukcją. 
KROK 5. Zainstaluj ponownie aplikację TVN24 GO.

Aplikacja na telewizorze

KROK 1. Zamknij aplikację TVN24 GO i uruchom ją ponownie.
KROK 2. Zrestartuj sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund, a następnie podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać.
KROK 3. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji. Aby korzystać z TVN24 GO bez ograniczeń, wymagane jest łącze internetowe o szybkości minimum 6mb/s.
KROK 4. Wyłącz telewizor z zasilania na 5 minut, a następnie włącz go ponownie.
KROK 5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
KROK 6. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze. Zaktualizuj system w razie konieczności. 

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
20% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: