Kod błędu IN/S/ED
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd IN/S/ED na swoim telewizorze, może on wskazywać, że w podczas odtwarzania aplikacji pojawił się problem z połączeniem internetowym.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wybierz urządzenie i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis TVN24+.
- Wyłącz TV z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
- Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Sprawdź połączenie z Internetem (Wyłącz i włącz połączenie z siecią WiFi)
- Uruchom aplikację ponownie.
- Wymuś zatrzymanie aplikacji.
- Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.