Kod błędu IN/U/ED
Jeżeli podczas oglądania widzisz błąd IN/U/ED na swoim telewizorze, prawdopodobnie oznacza to, że wystąpiła przerwa w działaniu serwisu lub dostęp do treści został zablokowany przez dostawcę Twojego Internetu.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Sprawdź na https://pomoc.tvn24.pl, czy nie ma obecnie przerwy w działaniu serwisu TVN24+
- Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie sieć domową:
- Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis TVN24+.
- Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji TVN24. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego telewizora. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale widzisz błąd. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
TAGI:
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł: