Kod błędu IN/U/ED
Jeżeli pojawiła się plansza z błędem IN/U/ED, w serwisie wystąpił błąd związany z uruchomieniem materiału.
Aby rozwiązać ten problem, skorzystaj z poniższych instrukcji:
Przeglądarka komputerowa
- Odśwież stronę:
- wciśnij przycisk F5
- wciśnij przycisk CTRL + R
2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.
Smart TV
- Uruchom ponownie aplikację.
- Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie połączenie internetowe.
- W razie możliwości, korzystaj z innego połączenia internetowego.
Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.