Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Kod błędu IN/U/ED

Jeżeli pojawiła się plansza z błędem IN/U/ED, w serwisie wystąpił błąd związany z uruchomieniem materiału. 

Aby rozwiązać ten problem, skorzystaj z poniższych instrukcji:

Przeglądarka komputerowa

  1. Odśwież stronę:
  • wciśnij przycisk F5
  • wciśnij przycisk CTRL + R

2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę.

Smart TV

  1. Uruchom ponownie aplikację.
  2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 30 sekund i włącz ponownie.
  3. Uruchom ponownie połączenie internetowe.
  4. W razie możliwości, korzystaj z innego połączenia internetowego.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
37% osób uznało odpowiedź za pomocną.