Centrum pomocy TVN24 GO
Centrum pomocy Wyszukiwanie po tagu

Wyszukiwanie po tagu: przeglądarka

  • 507 - Wystąpił błąd w przeglądarce Google Chrome

    W przypadku pojawienia się planszy "Wystąpił błąd" z kodem błędu 507 podczas prób odtwarzania naszych materiałów w Google Chrome - prosimy o aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji. Korzystanie z TVN24+ w wersji 131.0.0. Chrome lub niższych nie będzie możliwym.  Nie wiesz, jak sprawdzić wersję swojej przeglądarki? Kliknij trzy, ustawione pionowo, kropki w ...

  • Na jakich urządzeniach i systemach operacyjnych jest dostępny serwis TVN24+?

    Z serwisu TVN24+ możesz korzystać na wielu urządzeniach - oglądaj najnowsze informacje na stronie www.tvn24/plus lub w aplikacji TVN24 na telefonie, tablecie lub telewizorze! Pamiętaj, że możesz oglądać na 2 urządzeniach jednocześnie.

  • Kod błędu 506 - Problemy z systemem DRM

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z numerem błędu 506 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 702 - Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z numerem błędu 702 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...