Centrum pomocy TVN24 GO
Centrum pomocy Wyszukiwanie po tagu

Wyszukiwanie po tagu: problem ze źródłem materiału

  • Kod błędu 400 - Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 400 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 401 - Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 401 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 402 - Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 402 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 734 – Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 734 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 735 – Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 735 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 736 – Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 736 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 737 – Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 737 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 738 – Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 738 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 739 – Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 739 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...

  • Kod błędu 740 – Problemy ze źródłami materiału

    W trakcie korzystania z TVN24+  w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym widzisz planszę z kodem błędu 740 i doświadczasz problemów z odtwarzaniem? Wybierz urządzenie, z jakiego korzystasz i wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, ...