Wyniki wyszukiwań dla: 1
-
Systemy operacyjne
Serwis TVN24 GO dostępny na urządzeniach z systemami operacyjnymi: Windows - od wersji 8 . Mac OSX - od wersji 10.12. Android - od wersji 5.0. Wykonując specjalny TEST możesz sprawdzić, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, aby materiały wideo były odtwarzane w dobrej jakości na stronie www.
-
Jakie są najnowsze wersje aplikacji TVN24 GO?
Najnowsze wersje aplikacji: 1. Android – wersja 2.0.42. iOS – wersja 2.0.53. Android TV – wersja 1.2.124. Telewizory LG (webOS) – wersja 1.5.05. Telewizory Samsung Tizen – wersja 1.5.0
-
Dostępne kanały i programy
OFERTA PŁATNA Wykup dostęp do serwisu TVN24 GO, na wybrany przez Ciebie okres i korzystaj z pełnej zawartości serwisu: śledzisz na bieżąco najnowsze informacje z dwóch kanałów newsowych na żywo: TVN24 i TVN24 BiS korzystasz z pełnej biblioteki programów i magazynów emitowanych na stacjach TVN24 i TVN24 BiS dostajesz też dostęp do 2 dodatkowych programów z transmisjami live ...
-
Na jakich urządzeniach i systemach operacyjnych jest dostępny serwis TVN24 GO?
Serwis TVN24 GO jest dostępny na poniższych platformach: poprzez stronę internetową, w przeglądarce komputera jako aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Android i iOS aplikacja na wybrane telewizory Smart TV (telewizory LG z systemem WebOS i telewizory Samsung z systemem Tizen) aplikacja na urządzenia z systemem Android TV Serwis TVN24 GO dostępny na urządzeniach z ...
-
O serwisie TVN24 GO
TVN24 GO to pierwsza polska newsowa platforma wideo, dzięki której newsy oglądasz jak chcesz i kiedy chcesz – to Ty decydujesz! Serwis daje Ci dostęp do kanałów TVN24 i TVN24 BiS na żywo oraz biblioteki programów na żądanie, a także do dodatkowych transmisji z najważniejszych wydarzeń w Polsce i na Świecie, które zobaczysz tylko online. Nie ...
-
Kod błędu BA/U/LE
Jeżeli pojawiła się plansza z kodem błędu BA/U/LE, może to oznaczać problem z dostępnością BackOffice. Przeglądarka komputerowa 1. Odśwież stronę: wciśnij przycisk F5 wciśnij przycisk CTRL + R 2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę. Aplikacja mobilna 1. Uruchom ponownie aplikację (zamknij aplikację TVN24 GO i uruchom ją ponownie) 2. Wyloguj i zaloguj się ponownie do aplikacji. Jeśli ...
-
Gdzie mogę sprawdzić historię swoich zakupów?
KROK 1. Zaloguj się do swojego konta TVN24 GO. Nie wiesz, jak to zrobić? Kliknij tutaj. KROK 2. Wejdź na stronę https://tvn24.pl/go/ kliknij w rozwijane menu (trójkąt obok "Subskrybuj") > Moje dane. Tutaj możesz sprawdzić historię swoich zakupów i dodane karty.
-
Jak mogę sprawdzić do kiedy mam aktywny dostęp?
Datę wygaśnięcia dostępu Twojej subskrypcji możesz sprawdzić w kilku prostych krokach: KROK 1. Zaloguj się do swojego konta TVN24 GO. KROK 2. Wejdź na stronę https://tvn24.pl/go/, rozwiń menu i wybierz kategorię MOJE DANE. W tym miejscu możesz sprawdzić, do kiedy masz aktywny dostęp w TVN24 GO. Jeśli posiadasz subskrypcję odnawialną, nie zobaczysz ...
-
Brexit - dostępność w Wielkiej Brytanii
Od 1 stycznia 2021 roku obowiązują nowe zasady korzystania z naszych usług w Wielkiej Brytanii ze względu na wyjście z Unii Europejskiej i wynikające z tego ograniczenia. Nie ma możliwości wykupienia pakietu w serwisie TVN24 GO i korzystania z niego w Wielkiej Brytanii. Niezmiennie można skorzystać z pakietu TVN International, który daje ...
-
Kod błędu EP/V/LE
Jeżeli na ekranie Twojego komputera pojawia się komunikat z kodem błędu EP/V/LE, zazwyczaj przyczyną jest niedostępność funkcji bEPG (możliwość oglądania programów z przeszłości) na wybranym materiale. Aby rozwiązać problem, postępuj zgodnie z instrukcjami: Przeglądarka komputerowa 1. Odśwież stronę: wciśnij przycisk F5 wciśnij przycisk CTRL + R 2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę. Jeśli powyższe wskazówki ...
-
Kod błędu IN/S/ED
Jeżeli pojawiła się plansza z błędem IN/S/ED, w aplikacji wystąpił błąd związany z brakiem połączenia z internetem. Aby rozwiązać ten problem, skorzystaj z poniższych instrukcji. Przeglądarka komputerowa KROK 1. Odśwież stronę: wciśnij przycisk F5 wciśnij przycisk CTRL + R. KROK 2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę. KROK 3. Sprawdź, czy masz aktywne połączenie z ...
-
Odzyskiwanie hasła do konta
Nie pamiętasz swojego hasła do logowania? KROK 1. Kliknij przycisk „Zaloguj się” (znajdziesz go po najechaniu kursorem myszy na ikonkę "ludzika" prawym górnym rogu ekranu). KROK 2. Wybierz opcję „zapomniałem hasła”, która znajduje się tuż pod miejscem do wprowadzenia hasła: KROK 3. Wprowadź adres e-mail, na który rejestrowałeś swoje konto w TVN24 GO. KROK ...
-
Dlaczego po powrocie do aplikacji materiał odtwarza się od nowa?
Jeśli po przełączaniu się między oknami w telefonie i powrocie do aplikacji TVN24 GO materiał odtwarza się od początku, może to oznaczać, że na masz na swoim urządzeniu włączoną funkcję oszczędzania baterii. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia: Na telefonach z systemem Android lub iOS:KROK 1. Otwórz aplikację Ustawienia. KROK 2. Wejdź ...
-
Kod błędu GE/E/IC
Aby rozwiązać ten problem, skorzystaj z poniższych instrukcji. Przeglądarka komputerowa 1. Odśwież stronę: wciśnij przycisk F5 wciśnij przycisk CTRL + R Wyczyść pamięć przeglądarki: link do artykułu uruchom ponownie przeglądarkę. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki, rekomendowaną przeglądarką jest Google Chrome. Sprawdź czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock Uruchom ponownie komputer Uruchom ponownie sieć domową:a. odłącz zasilanie rutera ...
-
Jak mogę dodać płatność do rachunku Vectra?
W TVN24 GO możesz rozliczać swój pakiet z Vectrą. Wystarczy, że wybierzesz taką opcję płatności w serwisie.Możesz to zrobić na dwa sposoby – postępuj zgodnie z instrukcją. Przez stronę https://kup.tvn24.pl: KROK 1. Zaloguj się na swoje konto TVN24 GO. Nie wiesz jak to zrobić? Sprawdź tutaj. Jeśli potrzebujesz pomocy w założeniu konta ...
-
Kod błędu VI/I/ED
Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu VI/I/ED, oznacza to prawdopodobnie wygaśnięcie sesji wideo na wybranym materiale. Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami. Przeglądarka komputerowa Odśwież stronę: wciśnij przycisk F5 wciśnij przycisk CTRL + R 2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ponownie przeglądarkę. 3. Sprawdź czy aktualnie nie masz uruchomionego materiału na innych urządzeniach. 4. Sprawdź ...
-
Zapomnij konto - jak usunąć zapamiętane dane do logowania?
Dzięki zapamiętywaniu loginu i hasła przez przeglądarkę internetową, możesz logować się do serwisu TVN24 GO jeszcze szybciej. Jeśli jednak chcesz, możesz skorzystać z funkcji „zapominania konta”, która umożliwia usunięcie danych zapisanych w przeglądarce. Pamiętaj, że przy kolejnym logowaniu konieczne będzie wpisanie loginu oraz hasła, które wcześniej były uzupełniane automatycznie. Jak to ...
-
Test obciążenia procesora i pamięci podręcznej
Przeprowadzenie testu obciążenia procesora oraz pamięci podręcznej w trakcie korzystania z TVN24 GO jest dla nas ważnym elementem w trakcie diagnozowania Twojego zgłoszenia. Będziemy bardzo wdzięczni, jeżeli nam w tym pomożesz! Nie wiesz jak to zrobić? Poniżej znajdziesz krótką instrukcję. ...
-
Kod błędu MEDIA_ERR_DECODE
Podczas korzystania z serwisu TVN24 GO na Twoim ekranie pojawił się kod błędu MEDIA_ERR_DECODE? Oznacza to, że wystąpił problem z akceleracją sprzętową (przyspieszeniem sprzętowym). Jeśli korzystasz z Google Chrome, możesz wyłączyć akcelerację sprzętową w następujący sposób: KROK 1. Otwórz okno przeglądarki Google Chrome. KROK 2. Kliknij w symbol trzech kropek po prawej stronie ...