Zapomnij konto - jak usunąć zapamiętane dane do logowania?

Dzięki zapamiętywaniu loginu i hasła przez przeglądarkę internetową, możesz logować się do serwisu TVN24 GO jeszcze szybciej. Jeśli jednak chcesz, możesz skorzystać z funkcji „zapominania konta”, która umożliwia usunięcie danych zapisanych w przeglądarce. Pamiętaj, że przy kolejnym logowaniu konieczne będzie wpisanie loginu oraz hasła, które wcześniej były uzupełniane automatycznie.

Jak to zrobić?

W PRZEGLĄDARCE:

KROK 1. Uruchom przeglądarkę internetową, a następnie wejdź na stronę www.tvn24.pl/go.

KROK 2.Na górze po prawej stronie najedź kursorem na ikonę "ludzika", a następnie kliknij Zaloguj się. Jeśli jesteś już zalogowany, kliknij najpierw w Wyloguj się w tym samym miejscu.

KROK 3. Kliknij w zapomnij konto.

KROK 4. Kliknij w krzyżyk obok loginu do konta, które chcesz, aby zostało zapomniane.

KROK 5. Zatwierdź swój wybór, klikając w TAK, ZAPOMNIJ TO KONTO.

Twoje konto zostało zapomniane – przy kolejnym logowaniu konieczne będzie wpisanie loginu oraz hasła.

Jeśli korzystasz z TVN24 GO w aplikacji w systemie Android, konieczne będzie skorzystanie z funkcji zapominania konta na Twoim urządzeniu mobilnym.

 

APLIKACJA MOBILNA ANDROID

KROK 1. Uruchom domyślną przeglądarkę na swoim telefonie i wejdź na www.tvn24.pl/go (domyślna przeglądarka to ta, która otwiera się podczas logowania w aplikacji TVN24 GO).

KROK 2. Wyloguj się ze swojego konta w przeglądarce na telefonie - kliknij w ikonkę "ludzika" na górze ekranu i kliknij Wyloguj się (najpierw musisz przesunąć palcem po ekranie, aby przejść niżej - wtedy zobaczysz aktywne menu na górze ekranu). 

KROK 3. Pozostając na stronie www.tvn24.pl/go, kliknij ponownie w ikonkę "ludzika, a następnie wybierz Zaloguj się.

KROK 4. Kliknij w zapomnij konto.

KROK 5. Kliknij w krzyżyk obok loginu do konta, które chcesz, aby zostało zapomniane.

KROK 6. Zatwierdź swój wybór, klikając w TAK, ZAPOMNIJ TO KONTO.

Twoje konto zostało zapomniane – przy kolejnym logowaniu konieczne będzie wpisanie loginu oraz hasła, również w aplikacji mobilnej.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
55% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Podobne pytania

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: