Kod błędu PL/C/ER

Jeżeli pojawia się komunikat z kodem błędu PL/C/ER, zazwyczaj oznacza to problem z połączeniem internetowym. 

Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

  1. Odśwież stronę:
    • wciśnij przycisk F5
    • wciśnij przycisk CTRL + R
  2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ją ponownie 
  3. Skorzystaj z alternatywnej przeglądarki. Rekomendowaną przez nas jest Google Chrome.
  4. Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje Twojej przeglądarki
  5. Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock 
  6. Uruchom ponownie komputer
  7. Uruchom ponownie sieć domową:
    a. odłącz zasilanie rutera na ponad 30 sekund
    c. włącz ruter i poczekaj kilka minut na połączenie z siecią
    d. Odśwież tvn24.pl/go i spróbuj ponownie uruchomić materiał.
  8. Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i zweryfikuj czy na niej również problem występuje.
  9. Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód. https://tvn24.pl/go/przetestuj-usluge

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
46% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: