Kod błędu AU/T/TS

Jeżeli pojawia się plansza z kodem błędu AU/T/TS, przyczyną może być problem z dostępnością plików audio dla wybranego przez Ciebie materiału.

Aby rozwiązać problem, postępuj zgodnie z instrukcjami:

Przeglądarka komputerowa

1. Odśwież stronę:

  1. wciśnij przycisk F5
  2. wciśnij przycisk CTRL + R

2. Wyczyść pamięć przeglądarki i uruchom ją ponownie

Aplikacja mobilna

  1. Uruchom ponownie aplikację (zamknij aplikację TVN24 GO i uruchom ją ponownie)
  2. Spróbuj innego połączenia internetowego
  3. Wyloguj i zaloguj się ponownie do aplikacji.

Smart TV

  1. Uruchom ponownie aplikację.
  2. Uruchom ponownie telewizor – wyłącz go z zasilania na 10 sekund i włącz ponownie.
  3. Uruchom ponownie połączenie internetowe.
  4. W razie możliwości, korzystaj z innego połączenia internetowego.

Jeśli powyższe wskazówki nie pomogły, Twój problem może wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z konsultantem i opisz dokładnie w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. Przygotuj zrzuty ekranów lub/i kod błędu, który pojawił się na ekranie. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
40% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Kontakt

Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Poniżej z rozwijanej listy wybierz temat, którego dotyczy Twój problem lub pytanie, następnie opisz dokładnie sytuację. Skontaktujemy się jak najszybciej.
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na go.tvn24.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy?
    Napisz do nas: